Тема: «Число і цифра 1. Довжина»

  Освітні завдання: - вчити порівнювати предмети за довжиною способом накладання, співвідносити кількість і число;

 - ознайомити з числом і цифрою 1;

 - розвивати вміння послідовно викладати три предмети за інструкцією;

 - виховувати організовашсть і дисциплінованість.

 План 1. Вправа «Кольорова доріжка» (порівняння за довжиною) Вихователь запрошує вирушити у парк. Але, щоб дістатися парку, треба правильно викласти доріжку зі смужок. - Скільки всього смужок? Чи всі смужки однакові за довжиною? Запропонувати порівняти їх, демонструє як це необхідно - Якого кольору довша смужка? А коротша? Яка смужка найдовша? Яка смужка найкоротша? Довжина смужок однакова чи різна? Запропонувати кожному викласти доріжку на килимку. Спочатку треба покласти довгу смужку потім коротшу, потім найкоротшу.

 2. Знайомство з числом іцифрою 1. Вихователь пояснює, використовуючи ілюстрацію «У парку». - Які дерева ростуть у парку? Скільки їх? А листячка на деревах? Скільки ялинок у парку? Вихователь демонструє цифру «1». Цією цифрою позначається число 1. - Чи можемо ми позначити цифрою 1 усі дерева в лісі? Чому? Запропонувати обвести цифру пальчиком, спочатку повільно, потім швидше, потім намалювати пальчиком цифру «1» на столі, у повітрі. Зафарбувати цифру «1» 

3. Фізкультхвилинка 

4. Вправа «Скільки!» Поєднай з цифрою «1» тільки ті картинки де зображений один предмет. - Чи можемо ми кожну картинку поєднати з цифрою «1»? Які поєднали? Чому? 

5. Підсумок. 3 якою цифрою ми сьогодні ознайомилися? На що схожа цифра 1? Що вона позначає?

Немає коментарів:

Дописати коментар